پیشرفت ماندگار در گرو علم‌آموزی همراه با تحصیل اخلاقی است 
کد خبر: 4170775
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

پیشرفت ماندگار در گرو علم‌آموزی همراه با تحصیل اخلاقی است 

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: نوجوانان و جوانان به مسائل اخلاقی و دینی خود توجه لازم را داشته باشند، زیرا علم‌آموزی در کنار تحصیل اخلاقی می‌تواند پیشرفت ماندگار را برای فرد به همراه داشته باشد

آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدیدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور امیر سرتیپ دوم علی خلیل‌آبادی، جانشین جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه و جمعی از مسئولان نظامی، معلمان و دانش آموزان در مدارس شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم علی خلیل‌آبادی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ضمن تبریک به‌مناسبت سال جدید تحصیلی گفت: سال تحصیلی جدید باید به‌گونه‌ای آغاز شود که سلامت دانش‌آموزان به بهترین شکل حفظ شود. امروز دانش‌آموزان رسالت بزرگی را بر عهده دارند و باید با توجه به مسائل علمی و آموزشی در جهت پیشرفت کشور قدم بردارند.

خلیل‌آبادی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان به مسائل اخلاقی و دینی خود توجه لازم را داشته باشند، زیرا علم‌آموزی در کنار تحصیل اخلاقی می‌تواند پیشرفت ماندگار را برای فرد به همراه داشته باشد.

وی حضور دانش آموزان در مدارس را دارای تأثیر بسیار زیادی در ارتقاء سطح علمی و اجتماعی آینده‌سازان کشور دانست و بیان کرد: معلمان و فرهنگیان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با همکاری دانش‌آموزان خللی در امر تعلیم و تربیت روی ندهد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در خصوص نقش پر رنگ آموزش و پرورش در سطح جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش به دلیل ارتباط قوی با طیف وسیعی از جمعیت، نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارد، همچنین حضور دانش‌آموزان عزیز در مدارس، زمینه را برای ایجاد مشارکت بیشتر و پیاده‌سازی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌سازد.

خلیل‌آبادی در ادامه بیان کرد: دانش آموزان سرمایه‌های اصلی این کشور هستند و نقش آموزش و پرورش در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادهای این نظام اسلامی بی‌نظیر است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان گفت: امیدوارم دانش‌آموزانی که از امروز دوران تحصیلی‌شان را آغاز می‌کنند بتوانند آینده ایران اسلامی را با تخصص، مهارت و دانشی که خواهند آموخت به خوبی بسازند و برای خانواده و جامعه افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام
captcha